De ce afacerea ta are nevoie de un profil GMB

Publicat 22.11.2021

Cum vă influențează înregistrările companiei mele pe Google afacerea

Compania mea pe Google era cunoscută anterior ca Google Locații pentru afaceri și este concepută pentru a oferi companiilor oportunitatea de a apărea în rezultatele căutării Google. De-a lungul anilor, Compania mea pe Google a evoluat, mai multe companii alegând să folosească software-ul de gestionare Compania mea pe Google pentru a-și îmbunătăți șansele de funcționare. Cu toate acestea, cel mai bun lucru pe care companiile și proprietarii de afaceri îl plac la GMB este că este gratuit.

De ce compania dvs. are nevoie de o listă GMB

Google My Business este o funcție care vă permite să afișați locația companiei dvs. pe Google Maps și alte rezultate de căutare locale conexe. Prin utilizarea GMB, puteți afișa și alte informații importante despre afacerea dvs., inclusiv orele de funcționare, numărul de telefon de contact și link-urile site-urilor web și indicații de orientare către afacerea dvs. Pentru a îmbunătăți mai bine funcția, Google a activat recent o funcție de adăugare a linkurilor care le permite proprietarilor de afaceri să adauge linkuri către articolele lor sau evenimentele viitoare.

Având în vedere că listarea este complet gratuită, avantajele sale nu trebuie subestimate, în special pentru companiile care doresc să-și extindă popularitatea online, cunoașterea mărcii și rentabilitatea generală a investiției. Pentru companiile fără un magazin fizic, Compania mea pe Google poate îndeplini și funcția de magazin online și depozit de informații pentru afacerea dvs.

Îmbunătățirea vizibilității locale

Procesul de configurare a listei GMB este una dintre cele mai simple și mai eficiente moduri de a vă configura afacerea pentru a fi găsită online. Cu tot mai multe interogări de căutare care devin specifice local și geografic, afacerea dvs. poate beneficia de astfel de listări pentru a spori și mai mult popularitatea și gradul de conștientizare a mărcii.

Algoritmii Google au fost dezvoltați pentru a lua în considerare intenția utilizatorului care este luată în considerare și în rezultatul general al căutării prezentat utilizatorului, în special atunci când caută un serviciu local de interes.

Optimizarea paginii Google Local

După configurarea și revendicarea paginii dvs. Compania mea pe Google pentru afacerea dvs., următorul pas este să vă asigurați că pagina GMB este optimizată și că toate datele și informațiile importante și relevante sunt furnizate pentru a vă asigura că aveți o înregistrare eficientă în GMB. Este important să includeți toate informațiile relevante cât mai mult posibil pentru a vă ajuta afacerea să pară atractivă pentru utilizatorul paginii de căutare. Asigurați-vă că furnizați, de asemenea, o descriere pentru afacerea dvs., astfel încât, atunci când compania dvs. apare pe pagina cu rezultatele căutării locale și se face clic pe profilul dvs. GMB al companiei, aceste informații furnizate vor fi accesibile utilizatorilor pentru a-i ajuta să găsească fizic afacerea dvs. adăugând la baza dvs. de clienți.

Adăugarea postărilor pe Google Compania mea

După ce ați furnizat toate informațiile necesare și necesare care vor ajuta utilizatorii de internet să vă găsească afacerea, poate doriți să adăugați postări în contul dvs. GMB. Adăugarea de postări în contul dvs. GMB vă permite să creați postări noi care conțin până la 300 de cuvinte și imagini împreună cu titlul evenimentului și mai multe detalii, inclusiv data de începere și de sfârșit a unui astfel de eveniment.

Secțiunea de postare vă permite, de asemenea, să adăugați un îndemn cu o varietate de opțiuni de buton din care să alegeți, inclusiv „Aflați mai multe”, „Rezervați”, „Obțineți ofertă”, Înregistrați-vă și multe altele.

Postările GMB vă permit să vă promovați afacerea și evenimentele, care se pot dovedi, de asemenea, importante în atragerea clienților pentru afacerea dvs. pentru un patronaj îmbunătățit.

Dar crearea și trimiterea tuturor acestor postări atunci când ai cea mai mare nevoie de ele este ceva care s-ar putea să nu se încadreze în platoul tău deja plin atunci când vine vorba de gestionarea afacerii tale. Pentru a găsi o modalitate mai bună de a profita de funcția de postare Google, consultați  https://localseo.md 

0 comentarii

Lasa un comentariu