Importanța GMB Review Management

Publicat 05.12.2021

Recenziile au format o parte importantă a afacerii, atât online, cât și offline și, ca atare, este nevoie să acordați atenție tipului de recenzii și comentarii pe care clienții din trecut și din prezent le folosesc pentru a-și descrie afacerea. Cu toate acestea, cu spațiul de afaceri online ocupând spațiul central, atrăgând o scară globală de audiență către companii, Google, cea mai mare platformă de motoare de căutare, a crescut miza prin Google My Business. Deși mai multe companii s-au bucurat de software-ul de postare GMB de-a lungul anilor, cea mai recentă adăugare la listarea GMB a dovedit, într-adevăr, mai mult ca oricând, relevanța și importanța recenziilor.

Odată cu cea mai recentă secțiune de recenzii GMB numită „recenzii de pe web” lansată de Google, companiile vor fi forțate să acorde mai multă atenție amprentei lor online pentru a-și îmbunătăți mai bine reputația și vânzările.

În timp ce multe companii văd recenta lansare ca o provocare, altele au început să profite de funcția suplimentară pentru a-și prezenta serviciile și calitatea serviciilor, încurajând totodată mai multă audiență să le patroneze și să facă afaceri cu ei.

Recenziile GMB prezintă o mulțime de avantaje mari pentru companii atunci când sunt canalizate în mod corect. Mai jos sunt câteva dintre avantajele importante pe care companiile le pot obține din funcția adăugată.

Îmbunătățește implicarea socială

În timp ce majoritatea companiilor sunt interesate să își desfășoare serviciile sau să furnizeze produse și să treacă la alți clienți, cea mai recentă adăugare a canalizat într-adevăr companiile să vadă importanța recenziilor, ajutându-le astfel să se implice mai mult cu clienții solicitând recenzii pe o varietate de platforme. Având în vedere că recenziile spun povestea companiei din punctul de vedere al clientului, acest lucru încurajează companiile să ofere, la rândul lor, servicii care merită recenzii pozitive din partea clienților.

Îmbunătățește afacerea

Odată cu creșterea recenziilor pozitive din partea clienților vine construirea unei povești de brand și a unui slogan. Pentru clienții potențiali, recenziile pozitive de la clienții anteriori asigură calitatea serviciilor și construiește încredere. Cu recenzii pozitive, companiile pot câștiga încredere în noii clienți, pot genera mai mulți clienți potențiali și, în general, își pot îmbunătăți profitul.

Importanța managementului GMB Review

În era digitală de astăzi, multor companii s-au bucurat de valul de recenzii pozitive din partea clienților anteriori. Cu toate acestea, nu numai recenziile pozitive au consecințe, ci și recenziile negative. Pentru a înțelege mai bine importanța managementului recenziilor, în primul rând, consecințele recenziilor proaste.

  • Scade evaluarea Google: recenziile negative au un impact negativ asupra stelelor de aur care sunt asociate cu numele companiei dvs. sunt șanse să pierzi mai multe clienți potențiali cu mai puțin de 4 stele.
  • Reputație scăzută: recenziile negative îți distrug reputația online pentru calitate, diminuând astfel încrederea clienților.
  • Greu de remediat: în cazul unor recenzii negative, recâștigarea încrederii clienților poate fi mai dificilă decât pare. Rețineți că este mai ieftin să mențineți o reputație bună în comparație cu o reputație negativă.

Luând în considerare efectele dezastruoase ale recenziilor negative, managementul reputației GMB poate juca un rol esențial în limitarea efectului unor astfel de comentarii negative, deoarece veți vedea recenziile de la început și puneți în aplicare strategii de atenuare a consecințelor negative. Cu gestionarea recenziilor GMR, sunteți expus la un remediu mai ieftin pentru reputația afacerii dvs.

0 comentarii

Lasa un comentariu